...men det är ju iallafall fredag!

Humöret är väl några pinnhål högre än igår, men det kan man kanske tillskriva veckodagen. Fredag är nämligen min favo-dag på veckan. Idag har jag varit på visit hos mor i Hjo, inte blev jag väl gladare där precis, men hon sa att det var kul att jag kom iallafall.
Sen dags för en del småärenden och därpå en "nyinsatt"  oväntad lunchdate med kompisen, som skulle ha påbörjat sin "transferresa" till Göteborg, inför mogondagens tidiga flyg till España. Men då hon inte ville besöka ett hushåll med vinterkräksjuka för övernattning, blev det ändrade planer. Hennes make får köra nattransport istället, lyckost honom (not), men av två onda ting så....
Vi åt en väldigt god kycklingpaj på Brödboden (f.d. Syster Yster) och sen för att dra ut på tiden, följde jag med till klädaffären Family House, med jätterea. Vi skulle bara titta egentligen, men Ni vet väl hur det blir....
Nåja, en femtiolapp för en ny tröja var helt ok för min del iallafall, det gjorde inget större hål i plånboken.
Sparat det bästa till sist? Knappast! Men nu återstod bara gymet och i skrivande stund känns det ganska bra att ha det avklarat, igen.
.....och så ääär det ju fredag.
 
Motivationskakan ligger färdig för konsumtion....
 
..och myslampan är tänd, nu kan "På spåret börja"......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0