...och vad har jag gjort idag då?

Serverat maken frukost på sängen, då han i flera dagar tyckt det var hög tid. Så nu är det gjort och bara att bjuda tillbaka, snarast tycker jag.
Dammsugaren behövde lite motion såhär efter alla helger, så det bjöd jag också på.
Därefter "avslutade" jag ett översättningsprojekt, eller iallafall premiärturen. Vi får se om det blir fler av samma sort framöver. Sen kanhända att pilotavsnittet mår bra av en del justeringar och finputs, men det visar sig när mottagaren har sagt sitt efter test.
Låter lite kryptiskt kanske, men vi får se vart det tar vägen....
En tur till Tibro för en fika hos kompisen blev det härnäst, innan hon försvinner till sydligare breddgrader i mååånga veckor, för arbete igen.
Men gymet fick vänta förgäves idag, då jag tyckte klockan blivit alldeles för mycket och fara fanns för att det kryllade av träningssugna där. Det är ju som bekant inte "my cup of tea", så vi kör på det beprövade ordspråket:
"Gör inte idag, vad du kan skjuta upp till morrondagen".
Mycket mord på TV:n idag, först seriestart på något engelskt i SVT 2 och sen Fjällbackamord i ettan. Passade utmärkt med en Roxette-konsert efter detta och nu lite dagligt "ljug".
 
Det mesta av julesnön har smält, men solen sken idag.
 
Några fler handvärmare klara för flytt, nu har jag ganska många.....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0