Ja då var det måndag igen då....

Hur fort går tiden egentligen? Det är ju bara fredag och måndag....och av dessa två veckodagar föredrar jag definitivt den första.
Denna måndag har det inte hänt speciellt mycket (som vanligt) men gymet har haft besök av mig iallafall. Där fanns även maken till kompisen, gående på ett band. Vi pratade lite sporadiskt och fortsatte "flåsa" samtidigt. Hans fru återvänder till svensk mark lagom till påsk, efter arbete på sydliga breddgrader och jag undrade om dom möjligen hade någon liten lucka för ett Fagersannabesök, innan dom försvinner på semester.
Annars har jag efter rotmos till middag, suttit en stund på verandan i solhörnet med en kopp kaffe. Termometern som är monterad i just detta hörn visade +18 grader och det var ganska behagligt med fleecejacka och filt över benen.
Maken väntade som vanligt till mörkrets inbrott innan han vågade sig ut......
Olles tröja som jag påbörjade igår.... saknas bara en ärm nu, så imorron kanske den blir klar.
 
På plats för kaffedrickande i vårsolen...
 
...solen har gått ner....
 
och jag stickar på OIlles tröja.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0