Det var väl själva.......

Har idag felanmält samma fel igen, då ingen tekniker ringt som utlovat. Väntat hela eftermiddagen på att de, (som pånytt utlovades) skulle höra av sig. Skickat klagomål via hemsidan, chattat med kundtjänst om eländet, men det är bara att vänta tills tekniker ringer.....hur länge kan man då undra?
Till saken hör att i lördags fick jag ett käckt SMS om att felet skulle vara åtgärdat senast kl. 12.00 den 12 november annars skulle vi höra av oss igen. Vilket vi var tvungna att göra då ingen ändring skedde. Vad händer då, jo det blir ett NYTT felärende med ny tidsfrist och nytt ärendenummer och så här kan vi ju hålla på i all oändlighet.....
De stackare som sitter och tar emot alla dessa irriterade människor som ringer, frustrerade till tusen ska dock ha en eloge, för gott bemötande har det alltid varit, dock saknas servicemoral i företaget.
Ja sån't här kan äääta upp en fullständigt, men den "positiva" effekten (om man nu kan hitta någon)  var väl att idag gick det väldigt fort och lätt på gymet.....hmmm.
Hade en kompis här på fika också, vilket var ett trevligt (och nödvändigt) avbrott.
Får väl sätta mig framför dumburken och avreagera mig, på stickningen och "Bönderna". Sen kanske det kommer kompensation på Lotto-dragningen. Alla halmstrå måste tas tillvara.... 
....eller så kan man skratta åt eländet, baka lite brödkakor och återigen ställa frågan:
Vart är vi påväg?? 
 
Dinner is served: Single portion of homemade chicken curry.
 
Som "grädde på moset" har det flyttat in objudna gäster i gräsmattan.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0