Det lunkar på......och flytta igen!

Idag hade jag tänkt att få mig lite elva-fika, men se det "sket" sig för tilltänkt offer var på resande fot och hade visst inte tid med sådant nöje. Nåja skam den som ger sig, har bjudit mig själv till imorron då och det verkade funka.
Istället var det bara att sitta av första delen av datorpasset för dagen, innan jag "kvalificerade" mig för lite nöje.
Med det menar jag förstås en tur till gymet, vad kan väl vara roligare att se fram emot, än detta? (Hmmm..)
Hade också gjort iordning en korg med "fuskvantar" att ställa in hos Rebdesign för att kolla om dom är säljbara, nu börjar det ju gå mot den årstiden, då det är ganska skönt att ha lite värmande plagg på sig. Vem vet tröjorna kanske också börjar flytta snart, utav samma anledning......
Maken skulle iväg på fotboll nu igen, så eftermiddagen har jag sällskapat med datorn istället. I ärlighetens namn hade det nog blivit så ändå, eftersom jag har gjort ett försök att marknadsföra Morfars-utställningen via mail och lite andra kanaler. Nu blir det väl som att sitta bakom fiskespöt och hoppas på att det ska nappa och bli "överlycklig" för minsta mört som fastnar.(haha..) Vad ska man med humor till, om inte använda (i både tid och otid)!
Dottern hörde av sig också under dagen, med nyheten att de ska flytta till en större lägenhet, så länge.....
Inte fler rum, men betydligt fler kvadratmeter i väntan på den riktigt rätta bostaden och lägre hyra per månad var dom inte heller speciellt ledsna för att få betala. Det är bara några kvarter men, allting måste ju bäras både ner och upp hursomhelst. Tror faktiskt att jag redan känner trötthet å deras vägnar, även om jag klarar mig från bärande. Sympati-trött.....
Stickfåtöljen nästa, skrapa nya Triss-lotter (då de förra gav vinst... till två nya friska) och kolla Lottot.
Somnar nog gott ikväll, då huvudet har fått arbeta alldeles för mycket idag......
 
Höstdekorationer på plats......
 
...på flera ställen, riktigt fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0