Fokus på Stockholm

Idag har det väl inte undgått någon att Obama besöker Stockholm. Skulle möjligen vara maken då som valde att elda skräp, istället för att sitta vid ömsom datorn och ömsom TV:n för att följa "spektaklet".
Själv hann jag med en liten avstickare till närbutiken, för att fylla på förrådet av bröd och mjölk, samt TV-tidningen som jag inte kan leva utan. Men sen har jag lydigt följt händelserna från "stickfåtöljen". Förutom då jag slumrade till en stund, vilket kan förmodas berodde på dåligt underhållningssvärde stundtals. 
Höll mig dock vaken under den tid de tog att tillaga köttfärssås och spagetti, men somnade sen som sagt ifrån kaffe på maten. Kanske är dags att fylla på lite koffein och sätta sig i solen en stund, innan den går ner.
Finns säkert något annat nyttigt att företa sig också, men som det så populärt uttrycks numera: "Orka...."
Så helt krasst kan man väl konstatera att det har inte hänt så mycket idag, på grund av Obama.
 
Gårdagens sena båtfärd, för att lägga ut kräftburar kanske?
 
Strandstadens något varierande parkering, vid hamnen. En hel del rönnbär på gång också.
 
Grannen har lyckats med sina luktärter iår. Mina var klena och har redan vissnat.
 
En "pyromans" dilemma......
 
....att få det att ta sig......
 
men till slut så.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0