Dygnet har 24 timmar.....

....och de närmaste ska jag nu tillbringa på jobbet. Alltmedan maken ska fira en nittio-åring, nämligen Fagersanna IF som ska ha fest lördag kväll. Sen drar han till Stockholm i samband med att jag återvänder till det "tomma huset". Ja tomt på prylar lär det aldrig bli, hur mycket jag än försöker avyttra på både det ena och det andra sättet. För det är ju inte helt oangenämt att titta in på diverse loppisar och per automatik, brukar det då bli påfyllnad i andra ändan, "so to speak". 
Men tomt på folk är det allt emellanåt...... om man inte räknar mig då förstås och de fem hungriga änderna som kommer regelbundet. Men jag har börjat snuva dom på mat mer och mer, för de är alldeles för tama och det funkar inte med en hel hord, som är allt annat än rumsrena i längden.
Lite trist för de är rätt roliga ändå men, men......
 
Get my meaning........?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0