På agendan.....

....idag. Se till att jag vaknar och kommer upp i tid för att åka till jobbet. Klockan passerade midnatt för en stund sedan och egentligen skulle jag ju inte sitta här och ljuga, utan ligga och sova istället. Men.....
En tjusning med ett sånt här jobb är, att man inte riktigt vet vad dagen (dygnet) kommer att innehålla. Det kan vara på både gott och ont, men för det mesta positivt. 
Ambitionen är iallafall att ta ut min rast och använda tiden till att besöka second hand när det är öppet, sen får vi se vad mer som inträffar. Har packat nålar till den slutliga "finishen" av de på boendet klara halsdukarna. (Min egen där, är också nära nog klar.)
Vad vi hinner med visar sig..........
 
En sån här till har jag också börjat på, den får åka med i väskan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0