Wake-up"call".......

Jodå nog ringde telefonen strax före sju som inprogrammerat. Men inte nog med det, tio minuter senare kom ett sms med frågan om jag kunde jobba redan från klockan 09.00 idag till 23.00. Hade sen tidigare redan natten från 23.00 - 9.30 imorron bitti.
Ja vad svarar man? "Tack snälla patron för arbete" , packar övernattningsväskan, ger maken order på en lapp att spela in handbollen ikväll och drar iväg. Icke att förglömma att jag i min tur skickar sms till redan luttrad lärare i skolan att: "Ulla-Bella" din sekreterare, inte kommer idag....heller.
Världen är full av överraskningar såväl positiva som negativa.......
Eftersom jag p.g.a. detta fick lite tid över, då jag inte börjar förrän nio och redan är uppe, hann jag ju ljuga lite om händelserna också.
 
Halleluja!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0