"Kravla vidare".....

Inatt har jag iallafall sovit, alltid något och sen gick det ju bra att titta på längdskidornas sprint i OS och det var väl en hyfsad upplevelse framför TV:n med stickorna i full gång.
Tisdagar är över lag en aning positivare än måndagar och får man bara sova, känns det genast bättre (om än inte helt bra...).
Jo så har jag varit i Tibro på second hand förstås. Idag var föremålen inte sådär överdrivet ivriga och påstridiga om att flytta till Fagersanna, så nöjet kostade bara 25 kronor. 
Lite mat behövde också fyllas på, men nu är det dags för kvällssittningen hos dumburken. Kommer nog att hinna klart den tröja jag påbörjade i förrgår under kvällen och alltid ska det väl finnas något att glo på till detta. 
Som sagt dagarna går fort.........snart är det onsdag.
 
De här två blev klara igår......
 
Jag har ställt en ny lampa i fönstret på gästrummet....
 
...och de här två kunde jag inte låta bli att köpa idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0