Sakta men säkert.....

....fortsätter snön att smälta och solen tittade fram en micro-minut, detta får vi absolut sätta på pluskontot.
Passade också på att "träna hotellfrukost" på hemmaplan, inför helgens utflykt till Alingsås. 
Sen har sticklusten återvänt efter att jag i veckan fått och avslutat beställningen av två småtröjor. Det yttrade sig till att börja med, i en "bonuströja" och därefter fick jag "uppenbarelser" om nya färgsammansättningar och har precis startat en av dessa.
Snart, när jag har hjälpt den rena tvätten till förvaringsplatserna och ätit lunch, ska det bli en tur till sta'n. Först och främst blir det ett ärende till banken (det var ju det där med kontanthantering....), sen lite oplanerad shopping och som avslutning kompisträff i Dälderna under kvällen. 
Vi får hoppas att Lotto-dragningen sköter sig medan jag roar mig.......
Åter i hemmet, med flera meddelanden på fejan som väntade. Ja man kan inte vända ryggen till, för alltid händer det nå't.
Imorron kväll kommer en "delegation" på fikastopp, (efter begravning uppe i Västmanland), på hemväg till Göteborg. Och en förfrågan från Stockholm, om barnvaktshjälp framåt försommaren.
Har dock hunnit dammsuga sta'n på fynd och varit på god mat med prat, hemma hos kompisen därefter.
Hann precis till banken förresten, men vad hade jag för det? När tekniken svek och deras maskiner inte funkade. Jajaja det får lösa sig.....
Blev inte så sent, hemma gott och väl till tio. (Annat var det förr!)
Imorron blir det lite provtagning på fastande mage och därefter macka i bilen, innan massagen.
Sen blir det väl att handla lite mer mat, så det räcker till kvällens kommande gäster (6 st).
Nu ska jag kolla lotto-raderna OCH Joker........
 
"Hotellfrukost light"......
 
...till lite solsken.
 
Bonuströja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0