Vad är det för mening.....

Efter en natt med inte speciellt mycket sömn, undrar jag: Varför är det på detta viset? När det går alldeles utmärkt att somna till i fåtöljen vid sjutiden på kvällen, varför går det då inte att "slockna" vid sänggående framåt ett-tvåtiden? Man borde ju rimligen vara rätt trött vid den tiden, men inte då....
Så inatt satt jag mellan tre och fyra i stickfåtöljen och sydde ihop färdigstickade tröjor, för att testa om det skulle kunna hjälpa, när inte horisontalläge fungerade, men inte då....
Dock blev de båda tröjorna nästan helt klara.
Nej jag är inte pigg och utvilad såhär på förmiddagen heller och humöret är nära en bottennotering. Verkar väl vara utmärkta förutsättningar, för att kolla blodtrycket lite senare.
Har väl stött på alldeles för många energitjuvar den senaste tiden, om jag tänker efter och analyserar tillvaron en aning. Då tar det på reserverna och sen plötsligt blir det bara för mycket......
Oket hänger där också, har jag tillräckligt mycket att redovisa i aktivitetsrapporten nästa gång? Vad ska jag hitta på för att det ska anses tillräckligt. Förra rapporten (tillika den första) fick jag dock snabbt ett godkännande på via mail från handläggaren på AF, så jag kanske målar f...n på väggen (eller sitter han inte redan där??.... och planerar nästa "nedslag").
Som barn tyckte jag det var roligt att åka berg- och dalbana (på Liseberg) men den här varianten är inte lika lystfylld. Inte rolig alls faktiskt.
Har skickat iväg några jobbansökningar, så nu har jag lite att redovisa iallafall......
Ja vad ska man säga?: "Ur led är tiden" ....är ju redan sagt.
 
Kanske dags att ta sig en stadig.......men de här är redan historia, vet inte om jag orkar "joxa till" nå'n ny.
Får nog bli en ren kaffe bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0