Måndag med mera riktigt jobb......

 
 
Dags att sätta klockan för tidig uppgång och en heldag på den nya arbetsplatsen, för att lära sig alla rutiner.
Vilket nu kan meddelas gav enbart positiva intryck för framtiden, så långt.
Både de arbetskamrater och boende ungdomarna jag och en annan vikarie har träffat idag verkar trevliga.
Alltid bra med ett första gott intryck och vi tyckte lika på den punkten, båda två.
Sen fick jag en annan sak fixad på köpet så att säga, då vi gick till gymet med en grupp ungdomar nu i eftermiddag. 
Och dagen bara försvann....... tämligen nöjd, men lite trött sitter jag nu och uppdaterar mig på Facebook. Det händer rätt mycket på en dag där, nyfiken är man väl litegrann och vill kolla så mycket som möjligt av de inlägg som tillkommit sen igår. (hahaha....inget beroende alls...)
Nytt lotto för symötet är också inlämnat idag, men inte lika mycket i vinstpengar den här gången. Bara 124 riksdaler, så det blev att ta av "potten" och hoppas på framtiden.
Nu är det bara att ladda om för morrondagen, som börjar med ett möte i skolan angående sommarskola för boendets ungdomar (detta i min fas 3-placering som löper parallellt med de riktiga jobben).
Vill till att man har tungan rätt i mun och inte blandar ihop, eller glömmer några rapporter på den fronten.
Men nu tar vi en tur in i duschen och sen blir det VM-häng.......
 
Min nya arbetsplats....över sommaren iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0