Bara resten kvar.....

Tillbaka i skolan och idag blev det genomgång av kapitelprov individuellt, samt en portion enskild högläsning för någon annan. 
Efter avslutande filmtradition (Fåret Shaun) var nästa anhalt mataffären, där det var längesedan jag var. En hel del behövde inköpas och sen skulle lilla bilen tankas, innan det var dags för favo-syssla: Gymet.
Tiden går så fruktansvärt fort, att det var nästan en hel vecka sen sist. Borde inte ha varit det, men då jobb "räddade" mig i lördags och måndags och jag inte orkade företa mig något på söndagen, blev det bara så helt enkelt. Hem en sväng och landa vid middagsbordet, som fortfarande är belamrat med skyltningstesten av mina hantverk. Därför fick jag söka mig annan matplats för spagettin med köttfärssås, vilket blev vid teven.
Då kunde jag samtidigt titta på två inspelade deckare, så var jag uppdaterad även här. Gick faktiskt och la mig före midnatt igår, inte så mycket före, men ändå ett fall framåt.
En ny tur till storbyn och en repa på second hand, vilket faktiskt är två fulla veckor sen sist. Slarvar alltså även här med andra ord.........
En del fynd följde med hem och flera bekanta och obekanta att byta några ord med fanns det.
Dumburken visar Sverige-landskamp i fotboll bland annat, vi får väl se om det är sevärt och en kopp kaffe vill jag nog ha nu.
Men visst ja, skulle ju packa ner hantverken på ett smart sätt också, så det går smidigt när de ska upp på julmarknaden till advent.
 
Gårkvällens färdiga alster, babytofflor.
 
Eftermiddagens fynd......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0