Fint väder.......

.....och god frukost serverad även idag. Barnvaktarjobbet igår kväll förflöt lugnt. Lillasyster sov, förutom då hon vaknade till och var fruktansvärt akut hungrig. Efter att ha fått en full flaska båda gångerna somnade hon om igen och bröderna åt lördagsgodis medan vi tittade på "Fångarna på fortet".
Festande föräldrar blev inte direkt sena heller, alla sov dock redan när de kom. Jag hade precis vaknat till för att besöka toa, så bytte bara säng därefter och fortsatte sova.
Bröder och vuxna i familjen är på "Barnens biodag", morfar är ute och promenerar med lillasyster och jag bara är.
Känns som om det är det enda som jag orkar just för tillfället och snart ska vi dra oss hemöver igen.
 
Får jag bjuda på en "godispizza-bit"?
 
Utsikten för tillfället, om jag öppnar fönstret och lutar mig ut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0