Berg-och dalbana......

....har det varit idag på jobbet. Ena stunden flöt det på rätt bra, hade koll på vad jag gjorde och tyckte jag hade lärt mig en hel del. För att i nästa sekund vända lika fort och känslan av att: Det här kommer jag aldrig att kunna hålla reda på, åter infann sig. 
Så har det hållit på mest hela dagen och telefonen har fortsatt prövat tålamodet, då den ringer mitt i inlärningsprocesserna och "gör time-out" på dataprogrammet. Nej det är inte svårt egentligen, (som jag skrivit förut) bara så evinnerligt mycket detaljer och informationsvägar att hålla ordning på.
Dagarna bara försvinner och man tycker att ingenting blev färdigt idag heller............
Hemma var det hög tid att arbetsleda tvättmaskinen, baka en omgång kakor till, samt packa väskan och ställa fram allt inför morgondagens Stockholmsresa (över helgen).
Men kaffe har jag hunnit med att dricka dessemellan ändå.......
Dumburken har inget vidare utbud ikväll, så kanske jag kommer isäng tidigt så jag är utvilad inför sista dagen med instruktör. Huva..... vågar inte ens tänka på vad som väntar på måndag.
Visst har jag en bra platschef, men min inre stress kan han ju inte arbeta undan, eller råda bot för.......
Mental träning startar..........
 
Himlen stod i brand igår kväll.....
 
...här är resten.
 
Såna här har vi gott om på gräsmattan, ibland slåss de också.
 
....och fortfarande kan jag glädja mig åt dessa påskliljor, utanför fönstret.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0