"Time out"......

.....blir det imorron åtminstone, då jag först ska göra en arbetsdag och sedan direkt därefter förflytta mig till Stockholm. Detta tillsammans med sonen och bonusdottern, slipper nog att köra tror jag.
Hinner inte ljuga något av denna anledning, då jag inte har surf på mobilen. Ska tillbringa kvalitetstid med John Blund under resan är planen, sen får vi se om det går i lås.
En kortare uppdatering under första maj kanske hinns med...... och lite bilder på barnbarn som gör något lustigt, eller fina Stockholmsvyer kanske. Men skulle visst bli "skitväder" har jag hört ryktas. 
Hoppas det är fel information.......
 
Ia har nyckelrollen på söndag.....
 
....och Storebror ska ha kalas på lördag (några dagar i förväg....) Sen får vi se vad som mera händer däruppe i huvudstaden.
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0