Det var inte bara jag......

....som var "uppe med tuppen", eller snarare före tuppen kanske. Utan rätt som det var stod svärsonen i hallen, iförd full cykel-mundering. Kan undra vad han skulle hitta på?
Nä, det behöver man inte undra så mycket förresten, för en cykeltur tackar han sällan nej till. Tänkte väl ta vara på det vackra vädret och dra en träningsrunda.
Sen har det varit fullt upp med en massa mail och annat att ta hand om efter att ha varit ledig bara en dag.
Nåväl, framåt eftermiddagen började jag "komma ikapp" och lunchen gick åt till att bunkra upp en massa mera mat.
Nu kanske det inte går åt så mycket, för magsjuka hade slagit till här hemma under dagen.
Ett barn har insjuknat och vi håller alla tummar för att det bara blir ett också. För det är väl bland det värsta man kan råka ut för.
Förutom att det är fullständigt vidrigt att få, så kan jag inte vara borta från jobbet just denna veckan, eftersom chefen har semester och det då blir helt obemannat på kundtjänst. Men bara att vänta och se......
 
Vänta en sekund.....jag ska bara "sitta in mig"
 
Var jag lika flitig som humlan utanför kontorsfönstret idag......ja det är frågan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0