Hoppas......

....att alla är friska och pigga när jag återvänder hem idag. Så att ingen mer ha övertagit bacillerna som slår ut både magen och dess ägare.
Har även idag varit en tur till centrum nu på lunchen för att byta de shorts som jag handlat till maken. Och visst hittade jag en del andra grejer istället, så något tillgodokvitto behövde de inte skriva....
Tvärtom det blev ytterligare 65 spänn som bytte bostad, från mitt Visakort till deras kassa.
Dafgårds gourmetlunch väntade sedan på mig innan jag nu ska återgå till lite arbete igen innan det är dags att åka hem och få svaret på om det: "Är slut nu?", på illamåendet i huset.
Njaaa..... det kanske är min tur nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0