.....och vad skulle nu det vara bra för?

Allt det där vita som ramlade ner, medan jag sov. Inte för att jag sov speciellt bra eller ens länge, (där på jobbet) men i ett obevakat ögonblick i skydd av mörkret, passades det på.
Väl hemma kan så konstateras att isen som låg igår är påväg att försvinna igen. Ett förfärligt hattande där också alltså.
Har nu hunnit uppdatera mig på vad datorn hade att erbjuda, både i form av e-mail och brist på arbeten att söka.
Dags att laga middag kanske och sedan försöka sova igen lite, innan hårfrisörskan ska besökas. Vilket ska bli skönt, för det har varit lite oregerligt däruppe på knoppen senaste veckan.
Laxen sköter sig själv i ugnen, med sån där god sås som gör att barnen i reklamen vill ha fisk imorron också!
Återstår att se om det stämmer alltså......
Sen ska jag nog ta mig an den nya gardinkappan till mitt datarum, så jag har nå't nytt att sätta upp när julen ska städas ut. Känns som om det kommer att bli ett rum itaget ungefär, framöver.....
 
Redan slask av nattens nederbörd......
 
...... och isen är påväg bort igen också.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0