Bara vara......

......eller: Idag ska jag (nästan) inte göra nånting, ända tills jag blir färdig med det. Skickade nu en bit in på det nya dygnet in aktivitetsrapporten till AF för att ligga i framkant på göromålen. Jag måste varva ner nu, det känns.
Så tisdag är vikt åt ingenting, mer än en tur till Tibro framåt eftermiddagen.
Nu blir det ju sällan som man har tänkt sig, men en plan är alltid bra att starta med iallafall.
Blåser gör det ganska friskt och ett tunt snötäcke mötte mig då jag klev ur sängen. Snön är dock redan borta nu vid lunchtid, så risk för skottning var det aldrig.
Ute på sjön simmade fyra svanar förbi alldeles nyss och annonsen i SLA, (som jag precis har tittat på på nätet) blev som jag tänkt.
En jobbansökan orkar jag nog skicka iväg tror jag. Hittade ett arbete i Platsjournalen igår, så det är väl lika bra...... 
Soppa till lunch.
Sen iväg och hämta bonusdotter för gemensam raid på second hand, innan vi fikade hemma hos henne och nu är jag tillbaka här hemma med alla mina fynd......
Ja, några blev det allt.
 
Återanvändning av blåbärsriset, när tulpanerna "gjort sitt".........
 
Fyra svanar kom simmande nere på sjön......
 
....men ganska snart därpå, drog dom vidare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0