"Tjejsemester"- snart så......

.....bär det iväg, först till Hörnebo och sen en sväng tillbaka in i Tibro. Därefter torde alla"tjejer" vara instuvade i bilen och har vi tur får även resväskorna plats. 
Först ska jag dock plocka i mig både frukost och lunch, vilket brukar vara lite svårt aptitmässigt inför förestående resa. Men "bantningen" blir nog väldigt tillfällig, så inte kommer baddräktens passform att påverkas i någon högre grad. Nu ska jag inte slita på den särskilt mycket iallafall, men en tur till badanläggningen vid de varma källorna har vi tänkt oss. I annat fall, (både pool och hav) avstår jag definitivt från att blöta ner mig i.
Undantaget: den dagliga duschen i väl tempererat vatten och kanske fotbad i strandkanten.
Rapport kommer när vi har landat, hittat huset, sovit, varit på första marknaden och fått igång tekniken. Ja i precis den prioritetsordningen blir det.......
Ha dä!
 
I solnedgången....eller en stund efter faktiskt.....
 
....drar vi söderut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0