Det är ju ändå torsdag......

...... bara en arbetsdag kvar av denna veckan och då jag köpt alla förnödenheter på ICA, fick jag en ingivelse till att gå vägen om Systemet och se om de hade nå't gott som lockade.
Det måste de nu ha haft eftersom plånboken blev en tvåhundring fattigare. Sen måste man ju ha nå't gott till det goda, resonerade jag och klev in i Fiskaffären. Där blev det räkmackor och färsk torsk till matlådan och makens lunch imorron. Ytterligare en tvåhundring fattigare blev resultatet för den stackars plånboken.
Sen åkte jag faktiskt hem och i kassen från ICA fanns TV-tidningen med.
Allt på sin plats sålångt och fisken är färdigbakad i ugnen, så nu blir det kanske lite kaffe i solen på altanen, som efterrätt till de alltid lika goda räkmackorna.
Vinet var det heller inget fel på och maken fick ta cykeln bort till idrottsplatsen. Skönt för bilarna att få siesta också kanske. Visserligen tog vi bara ett glas var, men lite rosor på kinden känner jag allt av......
Dumburken har väl alltid något att se på, iallafall engelska hus och nyheter.......
And guess what: Imorron är det freeeedag!!
 
Solnedgång från i förrgår, men är den fin så är den.......
 
Här är dom....eller snarare var dom kanske (hahaha)
 
Det kom en mors dags-hälsning.......Tack stockholmare för tanken och gåva till UNICEF.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0