Lite på trekvart......

......får det bli idag, då jag inte kom hem förrän efter sex. Fullspäckad dag med både det ena och det andra.
Bland annat har jag pratat med en före detta arbetskamrat och frun till en Fagersannabördig grabb.
Världen är inte så stor iallafall, som man ibland tror.
Sen var det lite engelska, med fortsättning imorron av ärendet och mycket mer. Har gjort en extra lång dag idag, men det finns alldeles väldigt mycket papperarbete kvar till imorgon.
Men det tar vi då och kommande dagar, när telefonen är tyst. Vilket den i och för sig nästan aldrig är, men, men.....
Hittade två glas på second hand ikväll, i serien som jag sparar lite på. Kul!
Inga sköter sig också någorlunda, då hon har fixat korvgryta till matlådan imorron och vitlöksbröd till kvällsmat.
Får väl bjuda henne på några jordgubbar som belöning om en stund.
Maken är på fotboll, så han "är urvägen" och slipper trött tant, som inte orkar vara social.
Lite dumburk med Ullared och schlager står härnäst på agendan, innan sängen kallar.......
 
Ingas senaste "mästerverk".......
 
min efterrätt........Mmmmmmmmmmm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0