Ömsom vin och ömsom vatten.......

......är det här i livet. Ingen större överraskning för någon antar jag. I lördags var det vin till räkmackan, medan dagen idag inte bjöd vare sig vin eller skaldjur. Häcken full på jobbet och vatten började så småningom strila ner från himlen. Nu spelar ju dåligt väder strängt taget ingen roll när man ändå inte hinner gå ut, värre är väl om solen skiner inbjudande.
Det har vi inte upplevt så mycket av än, vi får väl se om det blir "olidligt varmt" i lokalerna med så stora fönster. Men det får vi nog vänta på ett tag till, innan vi kan se hur det blir med den saken. 
Inhandla lite mjölk på hemvägen och ett nästan shoppingfritt besök på second hand blev det. Nu har jag fixat matlåda till morgondagen och precis ljugit färdigt.
Maken satte just på en kanna kaffe som strax kommer att få min uppmärksamhet, så också engelskt husletarprogram och Ullareds-"uppfinningar"..
Sen ramlar jag nog strax isäng om jag inte somnar i fåtöljen (som igår)......
  
Det får bli en Ia ur arkivet, då jag inte hunnit ta något kort på regnet idag......
 
...och lite gullvivor från trädgården. Dom muntrar alltid upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0