Ute och far.....

....lite idag. Ett möte i Mariestad på Vänerenergi, med de som sköter faktureringen av även det som vi utför.
Det var inga stora dramatiska saker att diskutera, men alltid bra att träffas nån gång på året för att räta ut lite frågetecken.
Sen tillbringade jag största delen av min lunch på varuhuset Karlsson och fann en del bra-ha saker. Hann dessutom att stjälpa i mig matresterna från gårdagen i lunchboxen, innan det åter var dags att ikläda sig headsetet.
 Det var inte så ofantligt mycket som skulle arbetas ikapp, men det tog en stund och telefonen hörde också av sig däremellan, med både jämna och ojämna mellanrum.
Lite ligger kvar till morgondagen, men det ska nog bli bra......
Morronsdagen är förresten en särskild historia, då blir det möte på arbetsplatsen efter fullgjord dag. Förutsatt att alla chaufförer har hunnit tillbaka, annars blir det ännu längre arbetsdag.......
Kanske inte hinner in på second hand innan de stänger "hemska tanke". 
Maken hade iallafall sparat några bitar fläskugnspannkaka till min lunchlåda, så Inga får väl närapå ledigt ikväll......
Första dagen i veckan till ända iallafall och det känns inte som jag har "förtagit mig".
Ska bara....... fixa en shoppinglista till imorgon, om jag skulle få lite tid att "slå ihjäl" . Sen var det visst fotbollsgala på dumburken, det kan man väl somna till likaväl som något annat.
 
Hittade två halvfärdiga bläckfiskar igår eftermiddag....nu är dom klara.
 
Fin utsikt från parkeringen: Torsö-bron.......
 
Mötet hade vi i "gitarr-rummet" det var visst nå't minne från en avtackningsfest om jag fattade rätt. Kul!
 
Till vänster framför kyrkan igen, så är jag på hemväg (eller till jobbet vid närmare eftertanke).
 
Smakar lika bra som kakor, till kaffet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0