Det "sket sig"........

.....med ressällskapet till julmarknadsresan. Bonusdottern fick inte ledigt, för det var redan tingat av flera personer på hennes avdelning just den fredagen och produktionen skulle bli lidande om ytterligare ledighet beviljades. 
Ja så kan det vara, om man är ute lite sent. Återstår förmodligen bara att ställa in sig på nästa år och vara ute i alldeles särskilt god tid med ledighetsbegäran.
Jag kan säkert fortfarande få ledigt, men det är ju inget kul att resa själv. Visserligen en hel buss full av folk, men Ni fattar....
Har sagt gomorron till nya bilen och den verkar trivas i Fagersanna. Men vem gör inte det.....
Hon(Kia) fick dock sovmorgon precis som pensionären. Jag och SAABen kommer ganska bra överens och "camperar" nog ihop resten av veckan, tills maken är riktigt inläst på manualen och kan dra det viktigaste verbalt.
Härmed kan också meddelas att kalops smakar lika bra dag nummer två.......
Dottern är visst ute och reser med sina söner........det är bra med Facebook, då har man "koll" (hahaha!!)
I Amsterdam av alla ställen och på Ajax fotboll. Får jag kolla vad det är för match.....
Hoppas dom har trevligt. Här blir det bönder, efter att jag "ljugit färdigt".
.....och flera nya "fuskvantar som bara ska monteras, lagom sysselsättning efter spis-tjänstgöring.
 
Gomorron Kia.....vi får pratas vid sen......
 
Ny form av "trafikövervakning"??
 
En styck citron-pelargons, desperata sökande efter ljuset.
 
Vankas blomkål ikväll och i matlådan imorron. Bara i min då förstås, maken reserverade sig.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Synd att julmarknadsresan inte blir av. Så fin bil!

2015-10-28 @ 19:45:22
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0