Inte mycket.......

....att skriva om idag. Förutom att det återigen är fredag och nedräkningen tills helgledigheten börjar, har startat.
Fint väder även idag, kontorshunden har ledigt och chefen är på leveransuppdrag.
Det mesta som har hänt här idag, var en leverans av Post-It-lappar som kom med Kontorscenters "fredagsbil".
Sen har det naturligtvis varit en del "dagligt" arbete också, men inga kopiösa mängder.
I matlådan idag fick det bli tjockkorv och pulvermos. Vi pratade om att jag skulle ta med thai-mat hem som "fredagsmys". Får väl leta upp menyn på nätet, för glömde ta med den vi har hemma. Sen återstår bara att välja rätt.
Det var dimma och en aning soldis över sjön i morse, ganska läckert. (Bildbevis bifogas)
Det fanns ingen meny på nätet, så jag fick åka bort och hämta en. Kunde tagit en promenad, men då det är en serviceman här och tar hand om en av bilarna, vågade jag inte vara borta från kontoret så länge.
Chefen var också tvungen att dra, på ett möte i samma veva. Så ingen kvar att återlämna bilnyckeln till.......mer än mig alltså.
....och nu har jag bestämt mig för vad det blir för thai-mat med hem: Kathy Thais "Kockens kombination 1" + vegetariska minivårrullar. Ringer dit om knappt två timmar och lägger ordern......
Jodå jag var efterlängtad därhemma, för det har jag läst på Facebook att maken skrivit. Han provar sin nya telefon och dess funktioner och rent tekniskt var det väl maten han väntade mest på.......
Ett glas vin, respektive öl satt fint till måltiden och nu ska jag snart slumra i min fåtölj. Känns inte alls avlägset.
 
Igår var det kanotträning på en nästan spegelblank sjö.........
 
Idag vaknade vi till morgondimma med soldis.
 
Dags att åka till jobbet......
 
Ur den här beställde jag läckerheterna till vårt kvällsmål.......
 
....och såhär såg det ut innan vi högg in!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0