På't igen......

En ny arbetsvecka och strax första dagen avklarad. Det rullar på och då man har en hel del att göra går tiden fort, väldigt fort. Inga sega måndagar här inte.........
Hade hela kassen full av godis med mig imorse, för att få hjälp med uppätningen av dessa icke så nyttiga "näringsämnen". Maken ska inte äta och strängt taget behöver inte jag heller något sådant, därför lika bra att "terrorisera" arbetskamraterna med uppgiften: Att få slut på eländet".
Jag menar bara att ytterligare sex personer borde kunna utföra denna uppgift väldigt snabbt och enkelt
Det har börjat blåsa alldeles väldigt, men solen är ändå framme så det är inget katastrofväder. Inte hur mycket regn som helst, som i närliggande Närke under senaste dygnet. Vilket ställt till en massa problem tydligen.
Ytterligare en anledning/orsak till tågförseningar, visade det sig.......
Många bekanta som hade varit på Tjejmilen i Stockholm har vittnat därom på Facebook!
Planen var att hälsa på syster idag, men fick inte tag i henne så det blev skjutet på framtiden. Kan roa mig med två tvättkorgar istället "fulla och go'a". Ska ju inte bara hängas utan sedan också vikas, så Inga kan behöva ett handtag.....
Sen var det då den där evinnerliga matlådan. Med matfantasin i pågående strejk, kan det bli besvärligt att lösa.
Och kylskåpet mellan inköpsrundor därtill.......
Fåtöljen har redan börjat ropa efter sällskap, men den får vänta en stund till.........så är det bara.
TV-agendan idag: 8-8-4-1...........
 
Vilken skål blir tom först.........?
 
Alltid redo.....bara så du vet!
 
Min nya bilmagnet kom idag.......
 
Kommentarer överflödiga........
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0