Idétorka.......

....råder, på nå't intressant att skriva om. Känns inte som att det finns något ämne eller anekdot av "allmänt" intresse att dela med sig av idag.
Kanske möjligen "kan glädja" en del att onsdagens dragning av Lotto återigen vart en fullständig nit, både privat och å symötets vägnar.
Inget nytt stickprojekt påbörjat ännu, men det finns gammalt att slutföra om jag känner "trängningar" på den fronten.
Sjukgymnastiken har kommit av sig, då knät har svullnat och upprepade kramp-tendenser infinner sig så fort jag försöker. Ingen ände på nöjena alltså.
Men en förmildrande omständighet är väl ändå att det är torsdag och att glädjas över finns det faktum att Sveriges fotbollsdamer lyckades vinna (med nöd) premiärmatchen i OS.......
Sen kommer det bilder från Gröna Lund och "muntrar upp" lite extra. Hade gärna varit någon annanstans än på jobbet, känns det som just idag. Men kanske inte utomhus precis nu, för det spöregnar som avslutning på lunchen.
Hann i alla fall torrskodd tur och retur affären.
Får försöka muntra upp mig med ett second hand-besök under hemvägen. Nu har det varit dåligt med fynd senaste tiden, så det borde vara dags att hitta nå't igen tycker jag.
Hittade två ställ till jobbet för informationslappar, annars inget. Sen fick jag den goda turen att tanka bilen.
Alltmedan nöjen föregår på annan ort en bra bit härifrån.
Ser iallafall ut som om de hade tur med vädret.........
 
Mor och dotter roar sig.......
 
Sen blev det vilopaus för di små......
 
.....och på begäran, fick jag till slut kort på "di andre".
 
Alltmedan vädret går från att vara sådär......
 
....till att bli mycket värre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0