En annan dag.......

.......vaknade vi till idag då, som vanligt men ändå inte. Det fanns typ "full english breakfast" på bordet när vi trillade ur sängen. Dock var alla ägg slut i kylen, så det var dags att fylla på både såna och lite till.
Sen hade den julklapp jag valde från jobbets julpresentkort kommit till Pressbyrån.
Väl hemma igen fick jag lite fart på Inga så det blev lunch innan (nästan) alla skulle på bio. Morfar och Ia skulle se Bamse, medan de andra tillsammans med morbror valde den nya Star Wars-filmen.
Jag och minstingen umgås här hemma under tiden och inväntar pizza till kvällsmat. Med facit i hand blev det inte såvärst mycket "hängande" med junior, då han ganska omgående somnade.
Får väl kolla lite fotboll dådå.........
Under tiden jobbar diskmaskinen, tvättmaskinen och torkskåpet.
Junior vaknade lagom till andra halvlek och vi kunde betrakta Zlatans dag på jobbet (ett mål och två målgivande passningar).
Sen återstår att se framåt kvällningen och natten om vi blåser bort som "utlovat".
Först ska vi dock äta pizza för nu kom leveransen.......
Imorron återvänder både gästerna och jag till vardagen. Jobb respektive hemresa står på agendan.
 
Morronhäng i soffan för tre av fyra syskon......
 
....medan den fjärde får lite service.
 
Monsterblomma i fönstret och lite utsikt.
 
Sov-time....
 
Innehållet i den hämtade julklappen från jobbet.
 
Leveransen är här.....
 
Jag vill ju också ha...fattar Ni trögt?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0