Inte många knop inte.....

....vare sig för min eller makens del. Han mår dåligt såfort han rör på sig, (typ) men har fått tilltagande snuva också.
Jag däremot hostar en del och får käka Alvedon, för febern vill inte ge sig. 
Blir att titta på Segelsällskapsresan och hosta vidare.......
Ny dag att ta sig an. Dottern fyller år idag och hälsning är skickad. Firat har vi gjort i förväg (långt i förväg).
Maken är inte bättre, han har svårt att vara uppe blir yr och illamående.
Jag har iallafall klarat mig någorlunda och ingen direkt feber vid middagstid. Det "firade" jag med att åka till Apoteket och bunkra upp lite nödvändigheter.
Nu blir det en fiskfilé i ugn med potatismos, att dela på. Ingen av oss är ju speciellt hungrig.
Sen får sängen sällskap igen........
 
 
 
Det blev en ordentlig kasse.......
 
.....sängen nästa destination.
 
Ungefär såhär känner vi oss......minus eventuella leenden.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh så tråkigt.. krya på er!

2016-12-30 @ 14:46:31
URL: http://nouw.com/AngelicaCarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0