Kan undra......

....om det är "dags" att bli sjuk. Har mer ont i kroppen än vanligt (jo det verkar möjligt) och fryser trots att det inte är kallt på mitt kontorsrum.
Fanns en del baciller i omlopp bland gästerna, så helt otroligt är det ju inte om något har fått fäste.
Vi får se vart det tar vägen.......
Skrapa rutor vart det återigen imorse, men det satt inte så hårt denna gången. Solen verkar vilja förära oss en visit idag också.
Sen verkar det ha lugnat ner sig med folk som inte fått fram sin tunna för tömning i tid. Igår var det nästan bara såna samtal, om att de "glömt" och sett sopbilen passera. Går väl an om de "erkänner" och inte skyller på att våra chaufförer missat / skitit i just deras tunna. Då känner man sig mycket mer motiverad att försöka hjälpa till......(konstigt va?)
Men nu har jag frusit färdigt i ett varmt rum, så jag åker hem till sängen istället.
Matchen igår då? Började ju inte så bra med ett baklängesmål, men sen blev det "ordning på torpet" och Liverpool vann med 4-1. Får kanske "titta till" Tottenham ikväll också, så jag är lite uppdaterad till den förestående resan till London, för att se barnbarnets favoritlag (båda de äldre brorsornas faktiskt, men bara en har fyllt tio och fått välja resa..... än så länge).
Nu blir det sova............
 
Precis som vissa andra gjorde nyligen, i min säng.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0