Det kom ett brev......

....vid elva-tiden, inte skickat förrän igår. Detta till trots att jag sa att det var extremt bråttom i förrgår vid lunchtid.
Batteriet är bytt och förhoppningsvis har det laddat i stationen tillräckligt nu, då grön lampa lyser.
Ska jag våga testa nu efter lunch om det fungerar?
Annars är det stor risk att jag blir som buskarna utanför fönstret........(Ölands)-tokig.
Första samtalet sen tidig tisdag i lurarna........ som vanligt, månntro att man nu kan tro på att det varar.
Slå sig för bröstet och kalla sig teknik-geni nu då kanske, eller är väl bäst att vara så lagom stursk och fortsätta arbeta bara....
Funkar gör det iallafall igen, vi får se hur länge.....
Ojdå kom precis på att jag glömde bort sommaröppet på second hand. Är redan hemma, så får bli en annan gång säkert massor att fynda idag då som man missar.
Vi ska in till Tibro igen framåt kvällen och hämta en säng som ska vidare till dotterns fritidsställe på lördag och låna transportmedel till den, samt lasta in lite till här hemifrån.
Får ta igen mig medan tvättmaskinen arbetar färdigt först nu då. Så var det det där med middag till morgondagen.......
 
Fågelparad nere i sjön igår kväll (Ser ut som kanadagäss)
 
....och här är den lilla tingesten som ställt till med så mycket förtret i flera dagar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0