De sista skälvande timmarna......

....återstår bara av denna arbetsdag. Eller egentligen så är den redan slut, men då kundtjänst måste vara bemannad hela dagarna (även dag före helgdag) blir det lite över att ta ut en annan dag istället.
Och så lyser väl solen igen då, när man sitter inomhus och inget kan göra åt det....
Alldeles strax, (innan min egen lunch) ska jag hämta lite gott till "grabbarna" som jobbar även imorgon, när kontorspersonalen är ledig.
Då var uppdraget utfört och kylskåpet laddat med räkmackor, sen finns det glasstrutar i frysen till efterrätt. Man kan ju hoppas att de uppskattar gesten......
Och midsommarafton blir det ingen sovmorron om någon nu trodde det. Nä för då måste vi upp före tuppen och ta oss till Gotlandsfärjans avgång under förmiddagen (visserligen självförvållat, men ändå). Ska det nu äntligen bli ett besök på Sveriges största ö? Premiär för både mig och maken faktiskt, men flera av barnbarnen har redan varit där och påbörjar sin andra vistelse  i helgen. Ska bli kul att träffa hela skaran den här gången.
Vi får se om det blir någon uppdatering imorron kväll.......
 
Vi delade en kebabpizza igår kväll......den försvann fort.
 
Vådan av att ha kaffemuggen för nära pennstället......
 
Dekorationer i svängdörren på Tibros Galleria......
 
......och här lite till.
 
Jag la ett meddelande på köksbordet.....
 
......och detta var vad de hittade.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0