Ett litet avbrott........

...... i all fotboll (för mig iallafall) med VM-kval i handboll var det på onsdagskvällen. Det gick ju bra, seger i söndags hemma och oavgjort i Bosnien igår. Innebär alltså att Sveriges herrar är klara för VM-spel i Frankrike i januari nästa år.
Förresten när man tänker på det, varför ska allting spelas i Frankrike? Har inget emot det landet, men det finns ju så många andra att välja på.....
Idag är kontorshunden "åter i tjänst" efter några dagars ledigt då chefen varit på tjänsteresor. Så idag har vi "delat" frukostmacka igen. Lunchen är mera tveksamt, då även hunden ska följa med på nästa tur chefen ska göra i området. Men idag får i alla fall jag fiskbullar i hummersås......
Hann att se det sista på Englands match mot Wales (då talar vi fotboll igen såklart) som startade redan kl.15.00. Men den bästa biten sparade de till sist, engelsmännen. Vinnarmålet kom i övertidsminuterna och (givetvis!) från en Liverpool-fot. Jävig? jag? inte det minsta........håller man på bästa laget så gör man (hahahaa).
Har fixat inslagning av presenter sen jag kom hem, ska levereras inom den närmaste framtiden....
Imorron får vi se om det finns några "renoveringsmöjligheter" av gammal tant, ska på läkarbesök och klaga över diverse krämpor.....
Och vad hittar Inga på för god lunchlåda då tro?
 
Kvällsmat: Smör, bröd, ost och sill, med vatten därtill.
 
Törstig då jag shoppade igår, men finns lite kvar, passar bra typ nu.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0