Mycket "väsen" för nästan ingenting.......

.......kändes det som idag. Först packa allting i bilen, åka in till torget och packa ur allt igen. Och precis som förra året hade de glömt bort att jag sagt till om en väggplats i tältet. Det blev samma palaver i år igen innan det blev löst.
Sen var det ett väldigt springande och hämta stolar från hörnan jag fick, så kändes lite sådär faktiskt.
Försäljningen var inte heller på topp, snarare nästan tvärtom så det var sista året som jag var med känns det som.
Så nästa år ska jag bara vara åskådare och kolla runt på alla andra, vilket inte går när man är med själv.
Kan ju vara lite kul omväxling tänker jag.
Efter att maken återkommit med bilen, stuvade vi in allt där igen och parkerade den på torget. Sen gick vi och åt pizza strax intill. Den var god men alldeles för stor, så jag bad om en "doggybag" och lite senare ikväll kanske resten slinker ner, eller imorron.
Nu blir det kraschlandning i fåtöljen...........
 
Färdigladdat för försäljning.....
 
.....och här är resten.
 
Det fanns lite av varje runtomkring, keramik.........
 
......och bakat.
 
Från scenen slängde den hemlige tomten ut godis.
 
.....och mycket annat fanns det att handla även utanför tältet.
 
Sen smakade det bra med pizza, halva min fick följa med hem.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0