Dags att packa........

......för hemresan som startar inatt runt fyra härifrån. Tror Ni att vi kommer i säng tidigt och sover gott, innan det är dags att gå upp? Inte så troligt......
Men vi får med allt som vi har köpt, med gemensamma krafter iallafall (inräknat hjälpen från kompisen). Plats finns i en väska men vikten klarar inte nå't mer. Den andra väskan (min) är proppfull, men skulle kunna ta nå't kilo till om utrymme funnits.  
Fortfarande väldigt varmt, så idag har vi varit vid havet och ätit frukost, samt badat (den som ägnar sig åt det).
Lättare lunch intagen på balkongen och simning i poolen för hälften av oss, i några omgångar. men jag skrotar runt i lägenheten med korsdrag och ljuger lite, som en sista uppdatering från varmare breddgrader.
Ikväll blir det kina-mat innan vi försöker sova lite.........
 
Gårdagskvällens "frosseri" på wok-en startar........
 
....fortsätter en stund och avslutas sen med efterrätt....-er.
 
Kaffe fick vi sedan hemma hos Emma, som lyssnade på svenska kommandon: Sitt......
 
....och ligg! i rask följd.
 
Tjena! ska Ni äta här?
 
Jo det skulle vi.  Men hallå, ser Ni maten för all sallad??
 
Då var jag tillbaka, vad har Ni nu lämnat åt mig? Ok några croissantsmulor blev det ändå.....
 
En sista vy ut över havet......
 
.....och på favo-restaurangen. Goda croissanter och bästa sangrian enligt mitt ressällskap.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0