Inte fullt......

....så inbjudande väder denna morgon, men det perfekta sommarvädret kan väl inte hålla för evigt. Idag är det mulet, men inte direkt kallt.
En ganska rörig förmiddag är nu till ända, med alla möjliga och omöjliga spörsmål att ta tag i och hantera.
Det märks direkt när faktureringsbolagen har skickat ut fakturorna......
Men snart får jag äta lunch och på hemvägen sen kanske de har några kul fynd på secondhand.
Händer inte så mycket i vardagslunken, i alla fall inte av någon nämnvärd eller extra positiv karaktär.
Sprang på syster med assistent på secondhand och pratade en liten stund. De hade tagit en utflykt för att leta LP-skivor och lite annat. Några fynd hade hon gjort, men som vanligt var hon lite stressad och ville åka hemöver med sina inköp.
Maken var ute på promenad då jag kom hem och nu återstår vad jag ska ha i matlådan. Får bli gourmet-mat från mitt lilla jobbfrys-lager känner jag och så får maken order om att göra fläskpannkaka till sig imorron. Såpass mycket att det räcker till min torsdagslåda också. 
Är nästan klar med mitt senaste stickprojekt. Bara några knappar som saknas, innan det ska sändas för "utlåtande" hos produktprovaren i huvudstaden. Kanske blir lagom att ta med om nån vecka då vi ska vara barnvakter förresten.
Dags för kaffe, finns en hel kanna färdig..........
 
Ytterligare en kommun-dekoration, den här står i Gäre-korset.
 
Saltgurke-macka!
 
Här är en "kjol-klänning", snart färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0