Helg i antågande......

......gör väl ingen besviken direkt.
Ska bli skönt att inte behöva prata sopor med folk, på två dagar i alla fall.
Lunchätandet avklarat, strax de två sista fredagstimmarna att "slå ihjäl" . Kan ju alltid prata sophämtning med någon.....
Och det bara blåser och blåser och blåser och blåser...........dock med solsken idag.
Sen är det frisering av kalufsen som gäller, innan jag tar en mini-shopping på Rusta o. ÖB före mat med färdigspelade bowlingkamrater från jobbet...... i Skövde.
Därefter avslutar jag med kaffe till det som blir kvar av Let's dance.
Det var bara snabbreprisen kvar på dans-svängen, men då vet jag hur de "skötte sig". Hamburgaren var helt ok på nya bowlingen "Ten lanes" och två kassar shopping är förpassade iin i förråden här hemma.
Lördag och sovmorron hägrar härnäst. Men först  nyheter och vem åker ut?...... 
 
En fin vår-rabatt hittade jag i Skövde.......
 
....i samband med att jag skulle hit......
 
....och äta hamburgare......
 
....med det här gänget plus ytterligare två till.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0