Mycket att göra......

....... har det varit, trots att det är "vilodag".
Men nu är allting uppackat och omhändertaget från resan. Alla presenter organiserade och inslagna (pust!) det var några stycken.....
All tvätt "sover" i garderob och lådor, samt en del utrensat som ska få flytta till nya okända hem så småningom, via insamling. 
Sängen är "sanerad". Nej det var inte så farligt som det låter, men nytvättat och nybäddat blev det förutom vädrat.
Kanske skulle ägna mig en stund åt matlagning nu då kanske. Middag vore gott, Inga......
Men hon kanske är lika "trötter" som jag, så bäst att hjälpa till lite.
Med förenade krafter lyckades vi servera en helt ok söndagmiddag, nu "hänger jag framför teven" och tänker se lite nyheter...... även idag. 
Därefter en hel del bara vanlig underhållning, tills det är dags att nyttja sängen igen för några timmars sömn, innan morgondagens återgång till jobbet.
Vad väntar mig där.........?
 
Förenad kraft satte middag på bordet.......
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0