Inte som planerat.......

........ att få tillbringa natten med raska mini-promenader (flera gånger) till sittning på enskilt. Inte heller att det fortsatt iallafall halva dagen hittills. Gick inte att åka till jobbet under dessa omständigheter, så några extra timmar sömn istället.
Fortfarande känns det inte pålitligt, så det får bli "sovmorgon" även fredag och hoppas på det bästa.
Har inte hänt såvärst mycket idag alltså, bara en massa onödigt tevetittande i brist på annat.
Dagens eftermiddagslunch fick bli pulvermos och fiskbullar (räcker imorgon också). Skonsam kost och smakar helt ok, om Ni frågar mig. Maken skulle dock inte hålla med riktigt.
Ändrade tandläkartiden imorgon i tid på nätet, som tur var. Nu har jag det att se fram emot om två veckor istället.
Kanske ska toppa med en promenad till postlådan.......
Finns väl alltid lite reklam.
Så var det visst landslagsfotboll ikväll, kanske kan vara värt att se....eller inte.
Vädret har iallafall sympatiserat med mig, regn och tråkigt mulet hela dagen. Men på plussidan fick jag två "kortfilmer" på minstingarna på Messenger tidigt imorse från deras far. På makens förslag........
Där var det full fart vid tidig frukost.
 
Får bli en gul blomma som uppmuntran till slut........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0