Mera borstande.......

.... av snö i morse. Inga kopiösa mängder, men tillräckligt för att ta ett tag innan bilen var farbar.
Nu har det ljusnat och man kan se att det fortsätter komma ner lite försiktigt.
Inte mycket att göra åt, bara att "gilla läget" om man säger så och hoppas......
Då är det påväg att klarna upp och solen börjar bryta igenom, inte så att jag tänker klaga direkt. Men säg den glädje som varar, nu efter lunch åter mulet och så startar nederbörden igen.
Men maken hade anlänt i tid till huvudstaden och är på plats för barnvaktaruppdraget, första delmål: Hämta på dagis.......
Jag får trösta mig med handboll ikväll (hoppas jag) kvartsfinal i VM, mot Danmark 17.30.
Ingenting ville följa med hem från second hand idag och nu börjar strax matchen. Sen visar det sig om några lussegubbar vågar sig ut i ruskvädret. Jag är iallafall rustad med en hel skål godis....om.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0