Mildväder och annat....

..... angenämt att fortsatt se fram emot. För imorgon har jag tagit en semesterdag och kan ligga kvar i sängen istället för att tvinga mig upp klockan sex. Men då kan man väl inte sova såklart....
Solen skiner lite ibland, båda "kontorskollegorna" finns på plats (nästan i alla fall). De är bara på ett gemensamt möte nu under förmiddagen. Så bara vi "tjejer" håller ställningarna på kontoret, dvs. jag och kontorshunden. 
Möjligen att jag ger mig iväg på lite shopping under lunchen, har ännu inte tagit beslut om det.
Annars blir det efter sluttid, men före second hand. Kanske finns det bra ha saker där idag också......
Sen stundar en ny handbollsmatch för damerna i VM och därefter Champions League-fotboll, både idag och imorron tror jag.
Var som sagt ute en sväng på lunchen, så nu finns det julöl till "julaftonslunchen" på annandagen och vidare lite till, till en av julpaketen som ska inrikes (ej köpt på Systemet bör tilläggas).
Träffade både herr och fru Kulturvän som hastigast och vi måste bara få till en fika snart. Båda jobbar/läser och praktiserar så de har också mer än fullt upp.
Inga fynd på second hand idag........
Nu blir det kaffe och handboll med nå't tilltugg, god macka kanske.
Hinner nog vika lite tvätt innan det börjar......
 
Den nya tomten i sin stubbe bekantar sig med omgivningen. Inte riktigt färdigpyntat på skänken än.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0