Vakna till vinter.......

........var det idag. Jo jag hade nog kikat ut sent igår kväll, så jag visste vad som var på gång och hoppades att det inte skulle bli ohanterbara mängder av snö. Var ute och sopade av bilen samt borstade lite gångar på stenläggningen, men tittar nog på "skådespelet" inifrån resten av dagen.
Frukosten avklarad och hittade fisk i frysen till middag. Matlådan för måndag får jag klura på ett tag......
Det går inte så bra för svenska damerna i handboll.......andra halvlek kvar, stor "uppförsbacke" dock.
De tog in ett sex-målsförsprång, men Holland kom igen....igen och vann. Men ändå den bästa placeringen i ett VM någonsin att ta med sig, när besvikelsen lagt sig.
Nu lite Man. United innan den riktiga matchen startar..........Liverpools borta mot Bournemouth.
Kort "promenad" till postlådan och "förskrapande" av bilen inför morgondagen. Det är kallt ute runt -5 grader.
Mitt eget lotto gav åttio spänn på fem rätt (+ ett tilläggsnummer faktiskt) igår och det var väl den helgen det......
 
En förvarning igår kväll.........
 
"Framsopad" och avborstad........
 
Ja det är fint att titta på.....inifrån.
 
Över himlen flög "en plog" med svanar.
 
En öringfilé till middag.
 
.....gick säkert bättre för Joel på handbollen (med mammas hjälp) än för vm-tjejerna idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0