Det går inget vidare.........

........för Liverpool. Matchen är snart slut, bara fem tilläggsminuter och de ligger under med ett mål.
Förlust, inte bra......
Annars har jag varit på shoppingturné idag. Först Garn & Ved i Brevik, sen second hand i Hjo, Netto och sist men inte minst Hem & Hobby. Så nu är min julklapp (presentkortet) slut och lite till.
Bland annat hittade jag ett tyg, som ska bli nya fräscha köksgardiner.
Till lunch fixade jag mig en hamburgare i vår nya grill, den blev riktigt bra faktiskt. Nu fortsätta jaga julsaker och ta hand om tvättmaskinens innehåll, innan jag ånyo ger mig ut med bilen.
Vi ska äta middagsbuffé på Kathy Thai tillsammans med sonen, efter att maken har "avslutat" Fagersannas inomhuscup för damer.
Nu är vi mätta och belåtna, tillbaka hemma igen. Kolla Lotto, fixa nästa färdiga tvättmaskin och titta på hur det gick för Tottenham (som jag spelade in medan vi var och åt).
Lite finns det kvar fortfarande av julen, men bara i glashuset och gäststugan förutom köksgardinerna då......som ska bytas mot nysydda (när jag får tid och lust).
 
Solig, men kylig förmiddag.......
 
Ett av shopping-målen idag.....
 
Lunch med efterrätt.....
 
.....och till sist middag....på lokal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0