Fortsatt bättring.......

......om man får tro provtagningen, så går det åt rätt håll iallafall. Men känner mig fortfarande rätt orkeslös. Finns fortfarande en hel del som behöver hjälp av hostmedicinen för att ge sig av......
Svettigt är det dessutom, att röra på sig över huvud taget. Var inne i affären och handlade några grejer och har nu gjort dillkött, för det kändes som om jag ville ha det.
Gick väl ner lite, men inte några mängder.......... inte det heller, smakar som vanligt. Maken rynkade lite på näsan åt menyn, men duger det inte får han väl laga något själv då. Min energi är slut för idag och bara en dag till har jag på mig att piggna till fullständigt för arbete. Men får väl göra ett försök på onsdag iallafall........
Verkar dock som om gemene man runt om har nån form av förkylningssymptom att dras med. 
Kompisen, (som tryckte på fel knapp så det blev ett videosamtal istället för bara meddelande) var också risig hemma i sin soffa. Men nu vet vi kanske till en annan gång hur vi bemästrar tekniken......om vi vill ses. (hahaha!)
Satte mig i fåtöljen, knäppte på teven och två timmar senare vaknade jag igen.......
Man skulle kunna tro att jag arbetat hårt och var trött. Njaa, det senare av de två stämde iallafall.....
 
Dillkött........upplagt med omsorg för fotografering (hahahaaa).
 
Kakeldekoren har börjat få ge plats åt vardagen igen, men den här sötingen fick lite respit......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0