Nysa och snyta........

.....består dagen av. Tog ett tag att somna igår kväll, men alvedon hjälpte nog till lite. Nu den tvådelade frågan: Orkar jag jobba imorgon/ Ska jag sprida mina baciller vidare?
Har ännu inte tagit beslut och avvaktar in i det sista, för imorgon börjar ytterligare en kollega på kontoret och jag vet hur det var att komma ny då ordinarie var sjuk. Inte idealiskt......
Men sen ska chefen på semester i slutet av veckan, ska jag riskera att skicka med honom baciller. Dilemmat är inte lätt, men än har jag några timmar på mig att tänka och se hur det utvecklar sig.
"Fish & mash" till middag och nysandet bara tilltar.
Hade fru And på besök och hon hade otroliga svårigheter med att fatta. Du får inte vara på altanen! Du får definitivt inte heller bajsa på altanen. Det blir bara lite solrosfrön idag, de ligger därute i gräset......
Men nej då, fortsatt slag om tillträde på altanbrädorna fortsatte.....en lång stund.
Har fattat beslut och meddelat, att jag stannar hemma med snorandet två dagar och hoppas innerligen att det ska räcka.
Blir sängen en stund nu och alltid finns det väl något på dumburken att somna till ett tag...... 
 
Nyttig frukost, mycket C-vitamin (hoppas bacillerna blir rädda).
 
En skatunge, fick två brödbitar men fortsatte bara att ropa på mamma istället för att äta.....
 
Halvfabrikat(fisk) hemlagad tomatsallad och äkta potatismos.
 
Du fååååår inte...........
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Såg jättegott ut! Kolla gärna in mina senaste inlägg också!

2017-06-18 @ 23:56:13
URL: http://sannasbakblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0