"Back to Bedlam"......

.....var ett album av James Blunt, men känns ganska träffande som beskrivning av situationen på kontoret.
Nu är det väl inte totalkaos, men ibland känns det så...... ändå.
Ja vi får se hur eländigt det blir, bara att sätta igång. Dagen kan ju kännas kort om det blir för mycket att göra, så:
"Inget ont som inte har nå't gott med sig", får jag väl köra på.
Hoppas chefen får en bra semester.
Jag överlevde till lunch i alla fall. Inga var så snäll och rar att hon ställde sig igår kväll och lagade biff Stroganoff till mig idag....och imorron. Det ska bli riktigt gott, maken får hålla tillgodo med gårdagens soppa även idag.
Vi får se om eftermiddagen blir hanterbar jobbmässigt, men än så länge går det ok.
Har till och med hunnit läsa tidningen här på nätet. Den har ju inte varit tillgänglig sen i fredags och jag skrev ett klagomål till dom. Jo för det har jag lärt mig att klaga ska man göra (antingen det är befogat eller inte ibland).
Men prenumererar man på en dagstidning, ska man inte behöva vänta till måndag lunch förrän man kan läsa nyheterna från i lördags. Jaja tekniska problem, men nyheter är färskvara och får man ingen leverans borde kompensation utgå. Nättidningen ökar i avgift varje år..........medan kvalitén på leveransen sjunker.
Jag överlevde dagen, men den blev totalt ca en timma längre än den skulle.
Nu får vi se om det finns nå't att se på burken.......
 
Dessa brev är nu på väg....ett västerut och det andra österut.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0