Inspekterad......

.....inte bara vad det gäller blodtrycket, visade det sig idag, utan även av båda företagsägarna som enligt chefen skulle på "utflykt" till Tibrofilialen idag. Trots att jag har varit anställd i snart två år har jag ännu aldrig träffat dessa två "in person", bara haft sporadisk telefonkontakt  nå'n gång.
Annars känns det rätt bra för att vara måndag, eftersom jag vet att min arbetsvecka innehåller just bara denna dagen.
Nu behöver jag endast oroa mig för hur blodtrycket ligger till. Och ja jag vet att det ska jag inte göra, för det hjälper ju inte, men svårt att låta bli.
Lika illa som förra gången (men bättre än första) var det, så blir att starta med piller då jag kommer hem då antagligen.
Kanske att semester kan ha lite positiv inverkan också, det är en del som "hejar på med det".
Nu blir det "ljugfritt" hela da'n imorron törs jag nog nästan lova.
Sen förhoppningsvis lite vackra vyer, hav, marknader och annat, när vi installerat oss och fått igång tekniken.
Tills dess........
Njut av det fina vårvädret här hemma, så länge det varar.
 
Första fikan på altanen för i år.....(och nej det är bara en tom flaska till prydnad)
 
Separationsångest njaaaeeeeeej.......inte alls.
 
"Färdkost" på vår väg mot flyget imorron. Blir nog frukost nånstans runt Ulricehamn, eller tidigare.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0